Frida Lazzari tillsätts som Kundchef på Netto Sverige

29 juni 2018

Vi är glada att presentera Frida Lazzari i den nya och viktiga rollen som kundchef hos oss.

– Att tillsätta Frida i denna roll är ett viktigt steg i resan mot ett starkare kundfokus inom Netto Sverige. Frida kommer till oss med lång erfarenhet, är en erkänd profil inom yrket och har en härlig personlighet som passar väl in på Netto, säger Jesper Jørgensen, Head of Costumers.

Frida har lång erfarenhet av arbete inom kundbranschen och kommer nu senast från Biltema Nordic Services AB där hon hade rollen som Kund-, Kvalitet- och Miljöchef. På Biltema har hon även arbetat som interim HR Manager samt som Aftermarket Manager. Då hade Frida ansvar för att hantera kundkrav, utveckla processer och rutiner för att underlätta kundmötet i varuhus samt hantering av reklamationer.

Frida kommer att ansvara för både Kundtjänst och Butikssupport med uppdraget att lyfta både den externa och interna kundservicen till nya höjder.

frida.jpg

Nettobladet