Beställning av studsmatta

Fyll i beställningsformuläret (länk nedan) med dina personuppgifter och värdebeviskoden som är inkl. frakt och som står på ditt kvitto från Netto. Det är VIKTIGT att all information kommer med. Om du inte har någon värdebeviskod kan du inte genomföra beställningen.

Kom ihåg att ta med dig det fysiska kvittot och värdebeviset från butiken. Köpavtalet har ingåtts först när beställningen på nätet har gjorts.

Beställningsformulär

Beställ här

Villkor

  • Leverans

    Leveranstid: 8-10 vardagar

    Leverans: Levereras fraktfritt till hela landet, samt öar med broförbindelse.

    Leveransdatum: Du kommer att få ett mail med leveransdatum. Om du inte är hemma vid leveransen kommer varan att sättas utomhus. Du bär risken för varan från leveranstidpunkten.

    Villkor vid leverans: Det måste finnas fritt tillträde/en körbar väg för en lastbil fram till leveransadressen. Det är chaufförens beslut var avlastningen kan göras. Som generell regel gäller avlastning vid närmsta fasta väg. Vi ber dig respektera chaufförens beslut och acceptera den avlastningsplats som chauffören väljer.

  • Ångerrätt

    Om du ångrar köpet ska det göras inom 14 dagar från leveransdatumet. Varan ska returneras i helt och oanvänt skick och i obruten originalförpackning. Returfrakt till leverantören betalas av kunden.

    Om studsmattan är betald men ännu inte har beställs för leverans:

    Kontakta leverantören per mail: mail@serviceboxen.dk, och ber dem bekräfta att värdebeviskoden inte har använts. Du kommer att få ett mail som bekräftelse. Ta med det till butiken där du gjorde köpet för att få ditt köp återbetalt.

    Om studsmattan har levererats till dig:

    Kontakta leverantören per mail: mail@serviceboxen.dk, och arrangerar själv returnering av varan. Du står för kostnaderna för returtransporten till leverantören. När varan har tagits emot hos leverantören får du ett mail med bekräftelse. Ta med det till butiken där du gjorde köpet för att få ditt köp återbetalt.

    Om du ångrar köpet INNAN studsmattan har levererats:

    Kontakta leverantören per mail: mail@serviceboxen.dk. Om möjligt ser leverantören till att studsmattan INTE levereras till dig. Då förutsätts att varan inte redan är på väg ut till dig. Om varan redan är på väg ut till dig ska du följa instruktionerna i avsnittet "Om studsmattan har levererats till dig".

    Leverantören bekräftar annulleringen i ett mail som du tar med till butiken för att få ditt köp återbetalt.

  • Reklamation

    Kontakta mail@serviceboxen.dk.

    Du är naturligtvis alltid välkommen att kontakta Nettos kundservice på tel. 020 170 70 71.

  • Transportskador

    När du tar emot dina varor ska du kontrollera om de har några synliga skador. Om emballaget är skadat eller har andra synliga tecken på defekter ska du notera det på fraktsedeln – med förbehåll för eventuella skador på innehållet. Du kan också neka att ta emot varan. Kontakta mail@serviceboxen.dk och meddela att du har avvisat varan. Bifoga gärna en bild på den skadade varan. Alla transportskador ska meddelas inom 2 vardagar.

  • Personuppgifter

    Personuppgifter som anges i samband med din beställning på Netto.se/studsmatta hanteras av Dansk Supermarked A/S och eventuella externa samarbetspartners i enlighet med gällande dansk lagstiftning. Vi sparar endast den information som krävs för att genomföra din beställning, inklusive e-postadress och varuinformation som rör dig. All kundinformation och information om beställningar hanteras konfidentiellt och kommer aldrig att lämnas vidare till tredje part.

    I enlighet med dansk lagstiftning sparas informationen i fem år.

    Enligt personuppgiftslagen kan du få full insyn i din information efter skriftlig begäran till:

    Netto A/S
    Mimersvej 1
    DK-4600 Køge
    Att. Kundeservice

  • Klagomål

    Du kan få ditt klagomål behandlat om det skickas skriftligt till kundtjanst@netto.se

    I Danmark kan klagomål även lämnas till Center for Klageløsning och/eller Forbrugerklagenævnet. Läs mer på www.forbrug.dk.  

    EU-kommissionens onlineportal för tvistlösning kan även användas för att lämna in klagomål. Det är särskilt relevant om du är en konsument bosatt i ett annat EU-land. Klagomål lämnas här – http://ec.europa.eu/odr. När du lämnar in ett klagomål ska du ange vår e-postadress: kundeservice@netto.dk.

Nettobladet